2015年4月19日 星期日

薯蓉牛油芝士批



搞搞小玩意,光波爐煮食,名之曰:
薯蓉牛油芝士批。
用兩個薯仔,蒸熟,趁熱壓成蓉。
一湯匙低筋麵粉,少許鹽,再隨意落牛油,
置焗盤,上面落芝士舖平。
用高架焗10分鐘,惹嫌唔夠燶,
再焗多二、三分鐘就大功告成。








凌子卉 19.4.2015.


3 則留言:

  1. 搞搞小玩意,光波爐煮食,名之曰:
    薯蓉牛油芝士批。
    用兩個薯仔,蒸熟,趁熱壓成蓉。
    一湯匙低筋麵粉,少許鹽,再隨意落牛油,
    置焗盤,上面落芝士舖平。
    用高架焗10分鐘,惹嫌唔夠燶,
    再焗多二、三分鐘就大功告成。
    凌子卉留言 19.4.2015.

    回覆刪除
  2. 如果俾我叫,我會話呢個係芝士薯仔餅咯,哈哈,介意我這樣講嗎?
    子卉,這兩個星期我不用返工,所以我在家幫屋子鬆油漆,做到超攰,吃就求求其其,有時也是吃幾塊麵包就算,想覆Blog友都唔得呀!你接連post幾個食物日誌,搞到我都唔知幾餓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心,是旦點叫啦,反正都是那回事物,說它薯仔餅,又是軟綿綿的不像餅。

      刪除